lørdag 30. april 2016

Kort på null tid!

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.


Jeg lovte jeg skulle vise de raskeste, enkleste, kortene jeg vet om.

Så godt som alle kolleksjoner fra våre svenske venner, inneholder nå ett eller flere ark med "memory notes" eller andre klippeark med små motiver, tekster, eller bare et fint mønsterark i mini-størrelse. Disse er perfekte til raske minikort!

Jeg fant frem det jeg hadde av slike Memory Notes ark, her fra Pion Design sine kolleksjoner Paris Flea Market og Vintage Wedding.


På noen passer det å ha diecuts med tekst på, på andre kan du trykke teksten rett på arket, og på andre igjen, trenger du ikke tekst i det hele tatt. Tekstene jeg har brukt på bildene over er fra et Staz-stempelsett.


                    
Og på null tid hadde jeg fylt opp nesten hele kortstativet mitt med små enkle kort til alle anledninger! Små bilder fra Pions kolleksjoner Scent of Lavender og Linneaus Botanical Collection og tekst og bilder fra et Storyteller-ark, egentlig ment for lommescrapping, men de er da helt perfekte til småkort også!


Har du litt bedre tid kan du alltids gjøre litt mer utav disse. Her har jeg brukt Memory Notes fra Pions Paris Flea Market-kolleksjon sammen med tekster fra Linneaus Botanical Collection og noen blomster fra lageret mitt.

Det tar virkelig null tid å lage slike kort, enten de er i 3x4, 4x4 eller 4x6 inch størrelse. Materialbruken er minimal, du får minst 3 kort av en 12x12 kartong, og du har håndlagde, unike kort til alle anledninger på lager!

Har du slike memory notes liggende som du ikke får til å bruke i lommescrappingen? Lag et kort av dem da vel! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...