søndag 15. mai 2016

Memory Notes

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Jeg har tidligere skrevet om de raskeste, enkleste kortene i verden. Men det er ingenting i veien for å gjøre litt mer utav dem når du har tid til det.

Her har jeg brukt den nye Pion-kolleksjonen Scent of Lavender. En fantastisk kolleksjon når man har lilladilla som meg!

Jeg har brukt rester av et mønsterark fra kolleksjonen, sammen med et bilde fra klippearket, noen perler og blomster.

Et annet eksempel er denne Memory Note'en fra Pions Paris Flea Market-kolleksjonen. Også her kombinert med litt rester, klippeark og blomster.

Helt enkelt, Memory Note (Scent of Lavender), bånd og blomster...

... og samme variant i andre farger.

Men det er jo ikke bare Pion som har disse Memory Notes. Papirdesign har også noen herlige ark, beregnet på lommescrapping, som gjør perfekte utgangspunkt for kjappe, enkle kort. Her har jeg brukt en fotballbane til en fotballgal tenåring. Tallene og teksten er stanset ut i mosgummi med dies fra Kort & Godt og Sizzix.

På innsiden har jeg festet et helt likt kort, men bare på tre sider, sånn at det ble plass til pengegaven også. Stemplene er fra Kort & Godt.

Og til slutt, nok et morsomt Kort & Godt-stempel.
Kanskje ikke fullt så kjapt som de første memory notes-kortene, men vel så enkelt og gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...