onsdag 11. mai 2016

Mer konfirmasjon

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Jula er travel for scrappere, men jeg tror jammen våren med alle konfirmasjoner er enda mer travel!

Her har jeg laget et kort på bestilling til en konfirmant som er gårdsgutt og liker friluftsliv og fiske. Arkene er fra Papirdesign, noe som begynner å bli ganske standard på mine konfirmasjonskort.
Dekoren er en tag, noen barkstjerner fra Kort & Godt og metallpynt fra Tim Holtz. Stemplene er også fra Kort & Godt.

Jeg pleier nesten alltid å ha omtrent samme oppsett på innsidene som forsiden, når jeg dekorerer alle sidene. Den øverste siden har jeg ikke limt helt fast her, sånn at bestiller kan legge penger bak "panelveggen", hvis det er ønskelig.

På baksiden er det nok et morsomt håndlaget-av-stempel fra Kort & Godt.

 Jeg koser meg stort når jeg tenker på hvor fint gavebordet vil se ut med slike innslag av håndlagde og unike kreasjoner. Håper andre også verdsetter slikt! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...